dc.contributor.author | Aune, Una Fadum | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T05:56:19Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T05:56:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606193 | |
dc.description | GUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI): Institutt for kunstfag Innleveringsdato: 1.juni.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Musikkfaget i et tverrfaglig perspektiv» - Tre læreres syn på bruken av, og mulighetene ved, musikk tverrfaglig | nb_NO |
dc.title.alternative | «Music as a subject with an interdisciplinary perspective» - The use and possibilities of music as an interdisciplinary subject from three teachers point of view | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |