Show simple item record

dc.contributor.authorHellenes, Hildegunn
dc.date.accessioned2019-07-22T09:10:18Z
dc.date.available2019-07-22T09:10:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606134
dc.descriptionGBPEL412 Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Bacheloroppgave i pedagogikkfaget Innleveringsdato: 3. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«LÆRERENS SYN PÅ VERDIFORMIDLING»nb_NO
dc.title.alternative«A TEACHERS’ VIEW ON VALUES EDUCATION»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber61nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal