Skolens muligheter til å fremme leselyst
dc.contributor.author | Hindersland, Maria | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T09:07:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T09:07:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606131 | |
dc.description | GBPEL412 FLKI/ Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking Innleveringsdato: 3.juni 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Skolens muligheter til å fremme leselyst | nb_NO |
dc.title.alternative | The school’s impact on pupils' reading desire | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 52 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |