Show simple item record

dc.contributor.authorHungnes, Heidi
dc.date.accessioned2019-07-22T09:06:31Z
dc.date.available2019-07-22T09:06:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606130
dc.descriptionGBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTi og tjue og tusen millioner stille – innagerende atferd fra et lærerperspektivnb_NO
dc.title.alternativeTen and twenty and a thousand million quiet – internalized behavior from a teacher perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal