dc.contributor.author | Hungnes, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T09:06:31Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T09:06:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606130 | |
dc.description | GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Ti og tjue og tusen millioner stille – innagerende atferd fra et lærerperspektiv | nb_NO |
dc.title.alternative | Ten and twenty and a thousand million quiet – internalized behavior from a teacher perspective | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 41 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |