Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHungnes, Heidi
dc.date.accessioned2019-07-22T09:06:31Z
dc.date.available2019-07-22T09:06:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606130
dc.descriptionGBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTi og tjue og tusen millioner stille – innagerende atferd fra et lærerperspektivnb_NO
dc.title.alternativeTen and twenty and a thousand million quiet – internalized behavior from a teacher perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal