Show simple item record

dc.contributor.authorJacobsen, Mariell Madsen
dc.date.accessioned2019-07-22T08:55:47Z
dc.date.available2019-07-22T08:55:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606116
dc.descriptionGBPEL 412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) 03.06.19nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLeik som tidleg innsats : En kvalitativ undersøking om korleis to lærarar på småskuletrinnet legg til rette for leik som eit tiltak i arbeid med tidleg innsatsnb_NO
dc.title.alternativePlaytime as an early approach to learning : A qualitative study which examines how two teachers teaching in the foundation phase in Primary School, facilitate playtime as an early approach to learningnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber42nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal