Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJacobsen, Mariell Madsen
dc.date.accessioned2019-07-22T08:55:47Z
dc.date.available2019-07-22T08:55:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606116
dc.descriptionGBPEL 412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) 03.06.19nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLeik som tidleg innsats : En kvalitativ undersøking om korleis to lærarar på småskuletrinnet legg til rette for leik som eit tiltak i arbeid med tidleg innsatsnb_NO
dc.title.alternativePlaytime as an early approach to learning : A qualitative study which examines how two teachers teaching in the foundation phase in Primary School, facilitate playtime as an early approach to learningnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber42nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal