Show simple item record

dc.contributor.authorSørdal, Tonje Børve
dc.date.accessioned2019-07-22T08:22:09Z
dc.date.available2019-07-22T08:22:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606092
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkluderingen av 22. juli i Fagfornyelsen – faglige perspektivnb_NO
dc.title.alternativeThe inclusion of July 22nd in Norwegian curriculum reform – academic perspectivesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber47nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal