Inkluderingen av 22. juli i Fagfornyelsen – faglige perspektiv
dc.contributor.author | Sørdal, Tonje Børve | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:22:09Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:22:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606092 | |
dc.description | GBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Inkluderingen av 22. juli i Fagfornyelsen – faglige perspektiv | nb_NO |
dc.title.alternative | The inclusion of July 22nd in Norwegian curriculum reform – academic perspectives | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 47 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |