Show simple item record

dc.contributor.authorSommerhill, Maren Benedikte
dc.date.accessioned2019-07-22T08:20:37Z
dc.date.available2019-07-22T08:20:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606091
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 3. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSpesialundervisning i skolen – et paradoks? : En sammenliknende studie av forskning, lærere og spesialpedagogers meninger og erfaringernb_NO
dc.title.alternativeSpecial education in schools – a paradox? : A comparative study of research, teachers and special education teachers’ opinions and experiencesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal