dc.contributor.author | Sommerhill, Maren Benedikte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:20:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:20:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606091 | |
dc.description | GLU 1-7 GBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 3. juni 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Spesialundervisning i skolen – et paradoks? : En sammenliknende studie av forskning, lærere og spesialpedagogers meninger og erfaringer | nb_NO |
dc.title.alternative | Special education in schools – a paradox? : A comparative study of research, teachers and special education teachers’ opinions and experiences | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 44 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |