Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSommerhill, Maren Benedikte
dc.date.accessioned2019-07-22T08:20:37Z
dc.date.available2019-07-22T08:20:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606091
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 3. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSpesialundervisning i skolen – et paradoks? : En sammenliknende studie av forskning, lærere og spesialpedagogers meninger og erfaringernb_NO
dc.title.alternativeSpecial education in schools – a paradox? : A comparative study of research, teachers and special education teachers’ opinions and experiencesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal