Show simple item record

dc.contributor.authorSynnevåg, Marie Ming McCahill
dc.date.accessioned2019-07-22T08:10:52Z
dc.date.available2019-07-22T08:10:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606083
dc.descriptionBachelor i pedagogikk og elevkunnskap GBPEL412 Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærerens motiveringsarbeid i et sosialkognitivt læringsperspektivnb_NO
dc.title.alternativeThe teacher’s motivational work from the perspective of a social cognitive learning theorynb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal