Show simple item record

dc.contributor.authorDima, Emilia Storm
dc.date.accessioned2019-07-22T08:04:29Z
dc.date.available2019-07-22T08:04:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606081
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode i Grunnskolelærerutdanning 1.-7.trinn Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Dato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilke tanker har lærere om utagerende adferd, og hvordan imøtekommer de elever som viser utagerende atferd i skolehverdagen?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber33nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal