Show simple item record

dc.contributor.authorBerge, Lill
dc.date.accessioned2019-07-22T07:47:49Z
dc.date.available2019-07-22T07:47:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606068
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for idrett, kosthold og naturfag Innleveringsdato: 03.juni.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleI hvilken grad har samfunnet påvirket læreplanen for kroppsøvingsfaget? : En studie av formålet med kroppsøvingsfaget gjennom tidene.nb_NO
dc.title.alternativeTo what extent has society influenced the curriculum for physical education? : A study with the purpose of the subject of physical education throughout timesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal