dc.contributor.author | Berge, Lill | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T07:47:49Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T07:47:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606068 | |
dc.description | GBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for idrett, kosthold og naturfag Innleveringsdato: 03.juni.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | I hvilken grad har samfunnet påvirket læreplanen for kroppsøvingsfaget? : En studie av formålet med kroppsøvingsfaget gjennom tidene. | nb_NO |
dc.title.alternative | To what extent has society influenced the curriculum for physical education? : A study with the purpose of the subject of physical education throughout times | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |