«Forvalting av lesing som grunnleggjande ferdigheit i tre ulike lærebøker for mellomtrinnet»
dc.contributor.author | Borgen, June Sjøbø | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T07:40:17Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T07:40:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606063 | |
dc.description | GBPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking Innleveringsdato: 02.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Forvalting av lesing som grunnleggjande ferdigheit i tre ulike lærebøker for mellomtrinnet» | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 58 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |