Show simple item record

dc.contributor.authorMarthinussen, Julie Marlén Laupstad
dc.date.accessioned2019-07-16T10:49:10Z
dc.date.available2019-07-16T10:49:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605496
dc.descriptionBLUBACH 2018/19 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanning Innleveringsdato: 31.05.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan den litterære samtalen om bildebøker i en barnehagegruppe bidra til åpenhet omkring vanskelige og tabubelagte tema?nb_NO
dc.title.alternativeHow may literary conversations about picture books in a children’s group contribute to openness about difficult and taboo topics?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber33nb_NO
dc.description.localcodeBLUBACHnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal