Show simple item record

dc.contributor.authorMalmo, Einar Andreas
dc.date.accessioned2019-07-16T10:42:27Z
dc.date.available2019-07-16T10:42:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605493
dc.descriptionBLUBACH 2018/19 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanning Innleveringsdato: 30.05.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan forstår barnehagelærere som arbeider på småbarnsavdelinger begrepet barns medvirkning?nb_NO
dc.title.alternativeHow do kindergarten teachers who works with toddlers understand childrens participation?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeBLUBACHnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal