dc.contributor.author | Malmo, Einar Andreas | |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T10:42:27Z | |
dc.date.available | 2019-07-16T10:42:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2605493 | |
dc.description | BLUBACH 2018/19 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanning Innleveringsdato: 30.05.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan forstår barnehagelærere som arbeider på småbarnsavdelinger begrepet barns medvirkning? | nb_NO |
dc.title.alternative | How do kindergarten teachers who works with toddlers understand childrens participation? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 38 | nb_NO |
dc.description.localcode | BLUBACH | nb_NO |