Show simple item record

dc.contributor.authorLindberg, Tonje
dc.date.accessioned2019-07-16T06:18:28Z
dc.date.available2019-07-16T06:18:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605441
dc.descriptionAvdeling for lærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet – Bergen, GLU 1-7 Innleveringsdato: 31.05.2017nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAlgebra: en studie av algebraisk tenkning i to lærebøker på barnetrinnetnb_NO
dc.title.alternativeAlgebra: a study of algebraic thinking in two textbooks in Elementary schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal