Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTurøy, Karoline Lester
dc.contributor.authorÅrdal, Sivert Vinjevoll
dc.date.accessioned2019-06-25T11:03:43Z
dc.date.available2019-06-25T11:03:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602103
dc.descriptionBachelor i grunnskulelærarutdanninga 5-10, PE379 FLKI 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractI denne oppgåva har vi valt å sjå nærmare på korleis evnerike elevar og deira føresette opplever tilrettelegginga i skulen. Formålet med oppgåva var å få eit heiskapeleg og breitt bilete av korleis skulekvardagen i den norske einingsskulen er for den evnerike eleven. For å få svar på problemstillinga vår har vi gjort ei kvalitativ undersøking der vi har hatt semistrukturerte intervju av evnerike elevar og foreldra deira om skulekvardagen. Vi har hatt til saman tolv intervju der sju var med føresette og fem med barn i forskjellige aldersgrupper. Gjennom undersøkinga fant vi at betydninga av relasjonar for evnerike elevar er enda større enn for andre elevgrupper. Sjølv om det definitivt manglar kunnskap og forståing om denne elevgruppa i norsk skule, er ikkje det det største problemet. Det største problemet i tilrettelegginga ligg i lærarar si evne til å sette seg inn i korleis den einskilde eleven har det og kva behov han/ho har.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTilrettelegging i skulen for evnerike elever: ein kvalitativ studie av elever og føresette si oppleving av skulens tilretteleggingnb_NO
dc.title.alternativeGifted education in Norwegian schools: a qualitative study of pupils and guardians’ perception of adapted education for gifted childrennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber31nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal