Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkadal, Lars Engen
dc.date.accessioned2019-06-25T10:48:29Z
dc.date.available2019-06-25T10:48:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602082
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5.-10. Fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractFormålet med denne oppgåva var å sjå på forholdet mellom fødselsdato og meistringforventning hjå 6. klassingar. Fødselsdato som variabel, er i oppgåva definert teoretisk som relativ alderseffekt. Teorien knytt til meistringsforventning er self-efficacy, self-concept og sjølvattribusjon. Studiet vart gjennomført med ein deduktiv metode, og ei kvantitativ tilnærming. 51 elevar frå 6. trinn deltok i ei spørjeundersøking som skulle måle meistringsforventninga deira, samt sjå på sosiale attributtar. Resultata viste at dersom ein brukte kvartal som grupperingsvariabel, ville forskjellane ikkje vere betydelege. På ei anna side viste det seg at dersom ein delte året opp i halvår, vart forskjellane statistisk signifikante. Resultata knytt til sosiale attributtar, som gjekk på gruppearbeid og initiativ, viste ikkje tendens til å vere påverka av fødselsdato eller kjønn. Resultata frå oppgåva har vore drøfta i tråd med metodiske avgrensingar og forslag til vidare forsking.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNår kalendaren avgjer korleis du vurderer dine eigne evnernb_NO
dc.title.alternativeWhen the calendar determines how you judge your own abilitiesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal