Show simple item record

dc.contributor.authorKløve, Malene Tveit
dc.date.accessioned2019-06-25T09:09:16Z
dc.date.available2019-06-25T09:09:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602012
dc.descriptionPE379 Grunnskulelærarutdanning 5. – 10. Fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractDenne bacheloroppgåva er ei kvantitativ studie som omhandlar indre motivasjon og elevmedverknad på ungdomstrinnet. Problemstillinga som skal svarast på er som følgande: «Er det samanheng mellom grad av elevmedverknad og indre motivasjon på ungdomstrinnet?» For å svare på denne problemstillinga er det blitt gjennomført ei kvantitativ studie der data frå elevar på ungdomsskuletrinnet er blitt samla inn. Resultatet har blitt drøfta i lyset av relevant teori presentert i teoridelen av denne oppgåva. Ved å sjå på funna i denne undersøkinga kan ein anta at elevmedverknad kan påverke den indre motivasjonen til elevar i positiv grad, og at ulike aspekt ved elevmedverknad har større påverknadskraft enn andre.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleIndre motivasjon og medverknadnb_NO
dc.title.alternativeIntrinsic motivation and participationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal