Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKløve, Malene Tveit
dc.date.accessioned2019-06-25T09:09:16Z
dc.date.available2019-06-25T09:09:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602012
dc.descriptionPE379 Grunnskulelærarutdanning 5. – 10. Fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractDenne bacheloroppgåva er ei kvantitativ studie som omhandlar indre motivasjon og elevmedverknad på ungdomstrinnet. Problemstillinga som skal svarast på er som følgande: «Er det samanheng mellom grad av elevmedverknad og indre motivasjon på ungdomstrinnet?» For å svare på denne problemstillinga er det blitt gjennomført ei kvantitativ studie der data frå elevar på ungdomsskuletrinnet er blitt samla inn. Resultatet har blitt drøfta i lyset av relevant teori presentert i teoridelen av denne oppgåva. Ved å sjå på funna i denne undersøkinga kan ein anta at elevmedverknad kan påverke den indre motivasjonen til elevar i positiv grad, og at ulike aspekt ved elevmedverknad har større påverknadskraft enn andre.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleIndre motivasjon og medverknadnb_NO
dc.title.alternativeIntrinsic motivation and participationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal