Show simple item record

dc.contributor.authorGjelsvik, Anders
dc.date.accessioned2019-06-25T08:56:28Z
dc.date.available2019-06-25T08:56:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602001
dc.descriptionPE379-1 19V Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Grunnskulelærar 5-10 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractI engelskundervisninga er det viktig at elevane er motiverte til å lære språket. Forsking viser at det er mykje bruk av tekstbaserte lærebøker i norske skular (Gilje, et al., 2016; Juuhl, Hontvedt, & Skjelbred, 2010), noko som naturlegvis vil påverke korleis motivasjonen utviklar seg i klassen. Difor har eg valt å sjå på kva effekt det har å berre halde seg til lærebøkene i engelskundervisninga. Problemstillinga mi lyder slik: «Korleis påverkar oppgåvene i engelskfaglege læreverk motivasjonen til elevar i den norske skulen?» I denne oppgåva er det sett på læreverket Stairs, som tidlegare forsking viser er mykje brukt i undervisning i dag (Gilje, et al., 2016). Fokuset er på oppgåvetypar og arbeidsformer som vert presentert i læreverket. Det er gjennomført ei kvantitativ innhaldsanalyse, men det er også trekt fram noko kvalitativ data i form av døme på oppgåver frå læreverket. Datamaterialet som vart samla vert drøfta i lys av relevant teori.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOppgåvebasert engelsk undervisning: Struktur eller valfridom?nb_NO
dc.title.alternativeTask-based English Teaching: Structure or Freedom of Choicenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber22nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal