Show simple item record

dc.contributor.authorFrønsdal, Øystein Silde
dc.date.accessioned2019-06-14T12:27:05Z
dc.date.available2019-06-14T12:27:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600886
dc.descriptionPE379 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett 10/05/19nb_NO
dc.description.abstractFøremålet med denne bachelor oppgåva er å sjå nærare på korleis ungdomsskulelærarar arbeider for å motivere elevar som viser låg motivasjon. Ved bruk av den kvalitative metoden intervju er data samla inn og analysert for å ta føre seg temaet. Utgangspunktet for oppgåva var nysgjerrighet og erfaringar knytt til elevar opplevde som utfordrande å motivere. Følgjande problemstilling blei formulert: Korleis arbeider ungdomsskulelærarar for å motivere elevar som viser låg motivasjon?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Ei oppskrift hadde vore kjedeleg»nb_NO
dc.title.alternative«A recipe would be boring»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal