Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFrønsdal, Øystein Silde
dc.date.accessioned2019-06-14T12:27:05Z
dc.date.available2019-06-14T12:27:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600886
dc.descriptionPE379 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett 10/05/19nb_NO
dc.description.abstractFøremålet med denne bachelor oppgåva er å sjå nærare på korleis ungdomsskulelærarar arbeider for å motivere elevar som viser låg motivasjon. Ved bruk av den kvalitative metoden intervju er data samla inn og analysert for å ta føre seg temaet. Utgangspunktet for oppgåva var nysgjerrighet og erfaringar knytt til elevar opplevde som utfordrande å motivere. Følgjande problemstilling blei formulert: Korleis arbeider ungdomsskulelærarar for å motivere elevar som viser låg motivasjon?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Ei oppskrift hadde vore kjedeleg»nb_NO
dc.title.alternative«A recipe would be boring»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal