Show simple item record

dc.contributor.authorBathgate, John Robert Shek
dc.date.accessioned2018-09-25T07:58:39Z
dc.date.available2018-09-25T07:58:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2564225
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan påvirker programmet «Være sammen», barnehagelærerens utøvelse av profesjonelt skjønn i barnehagen?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeABLU-BACH15nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal