Hvordan påvirker programmet «Være sammen», barnehagelærerens utøvelse av profesjonelt skjønn i barnehagen?
dc.contributor.author | Bathgate, John Robert Shek | |
dc.date.accessioned | 2018-09-25T07:58:39Z | |
dc.date.available | 2018-09-25T07:58:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2564225 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan påvirker programmet «Være sammen», barnehagelærerens utøvelse av profesjonelt skjønn i barnehagen? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | ABLU-BACH15 | nb_NO |