Barn si nysgjerrigheit og merksemd ved bruk av utstyr i naturen
dc.contributor.author | Buchvold, Kristine | |
dc.date.accessioned | 2018-02-20T13:45:04Z | |
dc.date.available | 2018-02-20T13:45:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2486032 | |
dc.description.abstract | Under prosessen med å skriva denne bacheloroppgåva har eg tileigna meg mykje ny og nyttig kunnskap som eg kan ta i bruk når eg startar å jobba som barnehagelærar i ein barnehage. Grunna mi eiga interesse for å undra meg over det som er i naturen vart temaet i denne bacheloroppgåva korleis pedagogisk leiar brukar utstyr bevisst for å legga til rette for at barna skal kunna bli nysgjerrige og undra seg over det dei ser og finn ute i naturen. Ut i frå temaet vart problemstillinga «Kva utstyr har pedagogisk leiar med i tursekken for å legga til rette for leik og læring i naturen utanfor barnehagen sitt uteområdet, og korleis blir utstyret brukt?». For å få svar på problemstillinga valte eg å nytta ein kvalitativ forskingsmetode, og eg intervjua fire pedagogiske leiarar frå to forskjellige barnehagar. I slutten av bacheloroppgåva drøfter eg resultata frå intervjua opp mot teorien og på denne måten svarar eg på problemstillinga som kjem fram i konklusjonen. Ut i frå teorien og drøftinga av resultatet er min konklusjon at det å ha eit standard val av utstyr i tursekken vil vera nødvendig for å kunna påverka barna si merksemd og nysgjerrigheit slik at dei skal kunna læra av det. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Barn si nysgjerrigheit og merksemd ved bruk av utstyr i naturen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |