Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHoem, Jon
dc.date.accessioned2018-02-01T14:41:13Z
dc.date.available2018-02-01T14:41:13Z
dc.date.issued2006-08
dc.identifier.citationhttp://www.idunn.no/servlets/dispatcher?marketplaceId=2000&languageId=1&siteNodeId=2455187en
dc.identifier.issn0029-2052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481433
dc.description.abstractArtikkelen reflekterer omkring erfaringer fra utviklingen og bruken av eLogg ved tre grunnskoler i Bergen. Avveininger som er gjort knyttet til utforming og funksjoner diskuteres, særlig med tanke på elevenes muligheter for selvfremstilling. Tydelige suksessfaktorer er muligheter for deling av mediemateriell, og generell åpenhet, og lærerens rolle.en
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetsforlageten
dc.relation.ispartofseriesNorsk pedagogisk tidsskrift 2006 no 4en
dc.subject.othereLoggen
dc.subject.othergrunnskolenen
dc.subject.othereleveren
dc.titleSelvfremstilling i personlige læringsomgivelseren
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200en
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel