dc.contributor.author | Hoem, Jon | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:41:13Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:41:13Z | |
dc.date.issued | 2006-08 | |
dc.identifier.citation | http://www.idunn.no/servlets/dispatcher?marketplaceId=2000&languageId=1&siteNodeId=2455187 | en |
dc.identifier.issn | 0029-2052 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481433 | |
dc.description.abstract | Artikkelen reflekterer omkring erfaringer fra utviklingen og bruken av eLogg ved tre grunnskoler i Bergen. Avveininger som er gjort knyttet til utforming og funksjoner diskuteres, særlig med tanke på elevenes muligheter for selvfremstilling. Tydelige suksessfaktorer er muligheter for deling av mediemateriell, og generell åpenhet, og lærerens rolle. | en |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en |
dc.relation.ispartofseries | Norsk pedagogisk tidsskrift 2006 no 4 | en |
dc.subject.other | eLogg | en |
dc.subject.other | grunnskolen | en |
dc.subject.other | elever | en |
dc.title | Selvfremstilling i personlige læringsomgivelser | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |