• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Selvfremstilling i personlige læringsomgivelser

Hoem, Jon
Journal article
Thumbnail
View/Open
hoem3.pdf (30.69Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2481433
Date
2006-08
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking [822]
Original version
http://www.idunn.no/servlets/dispatcher?marketplaceId=2000&languageId=1&siteNodeId=2455187  
Abstract
Artikkelen reflekterer omkring erfaringer fra utviklingen og bruken av eLogg ved tre grunnskoler i Bergen. Avveininger som er gjort knyttet til utforming og funksjoner diskuteres, særlig med tanke på elevenes muligheter for selvfremstilling. Tydelige suksessfaktorer er muligheter for deling av mediemateriell, og generell åpenhet, og lærerens rolle.
Publisher
Universitetsforlaget
Series
Norsk pedagogisk tidsskrift 2006 no 4

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit