Blar i Institutt for samfunnsvitskap på utgivelsesdato
Viser treff 61-80 av 453
-
Sliten kunnskapsleiar eller glødande motivator? : ein studie av korleis sjukepleieleiaren arbeider med læring i sjukehusavdelingar
(Master thesis, 2008)Føremålet med studien har vore å sjå på korleis sjukepleieleiarar arbeider med læring og kunnskapsutvikling i sjukehusavdelingar som er praksisstad for sjukepleiarstudentar. Eg har fokusert på korleis samhandling mellom ... -
Verktøy for praktiske mataktiviteter ute i naturen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien. Rapport, Report, 2008) -
Kommunale føresetnader for at skular kan bli lærande organisasjonar : ein studie av kommunale strukturar og pedagogiske prosessar
(Master thesis, 2008)Kommunale føresetnader for at skular kan bli lærande organisasjonar. Ein studie av kommunale strukturar og pedagogiske prosessar. Rolla til kommunane som skuleeigar står både i ei brytningstid og i eit spenningsfelt. Frå ... -
Diabetes kan forebygges!
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2008) -
Lederutvikling i et læreperspektiv : en studie av barnehagestyreres identitetsbygging til lederrollen, og hvordan det kan føre til læring i organisasjonen
(Master thesis, 2008)Utfordringen for mange ledere i dag er blitt å designe organisasjonen for innovasjon og omstilling, og gjøre strategisk tenkning til en kontinuerlig repeterende prosess integrert i den daglige virksomhet. Dette forutsetter ... -
Making and managing femaleness, fertility and motherhood within an urban Gambian area
(Doctoral thesis, 2008-07-17) -
Einingsleiaren : utvikling av organisasjons- og leiarfunksjonar i tre tonivåkommunar
(Master thesis, 2009)Studien har som mål å få kunnskap om kva utfordringar einingsleiarar opplever når kommunen endrar organisasjonsstruktur frå ein hierarkisk modell til ein tonivåmodell, og kva kompetanse einingsleiarane treng for å meistre ... -
Dynamic Conent Manager : en grafbasert læringsmodell utprøvd i matematikkundervisningen
(Chapter, 2009)Sammendrag En ny modell for e-læring, DCM-modellen, presenteres i denne artikkel-en. Det vises hvordan denne modellen kan anvendes i videreutdanning i matematikk. DCM-modellen er en e-læringsmodell som er en videreut-vikling ... -
Styringsdialog : styring eller dialog? : om vilkåra for samhandling ved fleirnivåstyring
(Journal article; Peer reviewed, 2009) -
Organisasjonsmessige tilhøve og kvalitet i kommunal tenesteyting : sentrale organisasjonsmessige tilhøve sin innverknad på kvalitet og kvalitetsutvikling innan kommunale tenester for personar med psykisk utviklingshemming
(Master thesis, 2009)Studien ser på sentrale tilhøve som verkar inn på kvalitet og kvalitetsutvikling i kommunale tenester til personar med psykisk utviklingshemming. Tilhøva som er sett fokus på i studien er korleis organisasjonen fungerer, ... -
Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar
(HSF Rapport, Book, 2009)Prosjektet har vurdert det regionale omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane i åra 2004-2006. Omstillingsprogrammet var desse åra retta mot kommunane Flora, Høyanger og Årdal. Programmet har lojalt følgt den nasjonale ... -
Digitale mapper og konsekvenser for læringsmiljø i høgere utdanning
(Chapter, 2009)Med utgangspunkt i et sosiokulturelt perspektiv har vi sett på bruken av digitale mapper i høgere utdanning i Norge. Hvordan påvirker digitalisering av mapper studenters læringsmiljø? Hvordan påvirker bruk av digitale ... -
Basebarnehager innebærer nye lederutfordringer
(Første steg, Journal article, 2009) -
A Fourteen Year Follow-Up Study of Health Promoting Schools in Norway: Principals` Perceptions of Conditions Influencing Sustainability
(Peer reviewed; Journal article, 2009)In this study, we examined the sustainability of health-promoting practices in Norwegian schools that were enrolled in the European Network of Health-Promoting Schools from 1993 to 2003. The research questions were: How ... -
Det er opp til kvar og ein : om rettleiing av turnuslegar og sjukehuset som lærande organisasjon
(Master thesis, 2009)Styresmaktene har lagt føringar for at norske sjukehus skal utvikle seg til å verte lærande organisasjonar. Bakgrunnen for denne studien var eit ynskje om å undersøke om sjukehus i eit fylke viser seg som lærande ... -
Det nyttar ikkje å vere soloartist her : ein studie om tverrfagleg samarbeid som reiskap for kontinuerleg forbetring i komplekse rehabiliteringsprosessar
(Master thesis, 2009)Titttel og samandrag: ”Det nyttar ikkje å vere soloartist her” - Ein studie om tverrfagleg samarbeid som reiskap for kontinuerleg forbetring i komplekse rehabiliteringsprosessar, og i så fall korleis. Studien har som føremål ... -
Kommandohumanismen. En kritisk analyse av Gudmund Hernes’ retorikk, sosiale ingeniørkunst og utdanningspolitikk.
(Doctoral thesis, 2009-05-15)The thesis is composed of five parts. In part 1 the thesis gives a presentation and discussion of rhetoric and what a modern rhetorical analysis should be. The presentation and discussion are partly done theoretically, ... -
Frafall i videregående skole
(Bergens Tidenede, Chronicle, 2009-08-14)I disse dager starter titusener av ungdommer skoleåret i videregående. Skal en tro statistikken fra tidligere år vil nærmere tretti prosent av dem ikke nå verken yrkeskompetanse eller allmenn studiekompetanse innen fem år -
Digital kompetanse sett i system : innstilling frå arbeidsgruppe for digital kompetanse i HSF
(HSF-Rapport;5/2010, Book, 2010)Rapporten er ei innstilling frå Arbeidsgruppe for digital kompetanse, oppnemnd av rektor i januar 2010. Dokumentet skisserer arbeidet med utvikling av ein strategi for digital kompetanseheving hjå studentar og tilsette i ... -
Like, men ulike : ein studie av informasjonsflyt frå sjukeheim til sjukehus
(Master thesis, 2010)Dette er ein komparativ casestudiet av samordning mellom kommune- og spesialisthelsetenesta når den eldre sjukeheimspasienten blir lagt inn på sjukehus. Seks sjukepleiarar frå to sjukeheimar og tre frå eitt sjukehus er ...