Blar i Institutt for samfunnsvitskap på utgivelsesdato
Viser treff 101-120 av 453
-
Med allmennlærarutdanning som startplanke : ein studie av forholdet mellom lærarutdanninga si yrkeskvalifisering og grunnskulerektorar si forventning til nyutdanna lærarar
(Master thesis, 2011)Målet for denne kvalitative studien er å rette søkjelyset mot kva som er viktig å legge vekt på i grunnutdanninga for allmennlærarar. I studien er lærarutdannarar og rektorar som rekrutterer nyutdanna lærarar, intervjua ... -
Korleis erfarer vidareutdanna tilsette i pleie- og omsorgssektoren at deira kompetanse bidreg til kunnskapsutvikling på arbeidsplassen?
(Master thesis, 2011)Føremål med studien er å setje søkjelyset på kva erfaringar tilsette i pleie- og omsorgssektoren med vidareutdanning har med motivasjon og læring både individuelt og kollegialt i eit arbeidsfellesskap. Eg har valt å sjå ... -
Rektor sitt møte med den nyutdanna læraren : ein studie av korleis rektorar kan støtte nyutdanna lærarar si profesjonsutvikling
(Master thesis, 2011)I denne studien blir søkelyset retta mot korleis nyutdanna lærarar opplever den første tida i læraryrket og korleis rektor legg til rette for at dei nyutdanna skal lukkast i profesjonsutviklinga si. Målet med studien er å ... -
Moderniseringa av jordbruket i Borgund
(Bachelor thesis, 2011) -
NAV-reformens effekt på de ansatte i den kommunale sosialtjeneste : en studie om hvordan den nye arbeids og velferdsforvaltningen har påvirket de ansattes arbeidshverdag
(Master thesis, 2011)I denne oppgaven har det blitt gjennomført en studie av hvordan NAV-reformen har påvirket de ansattes arbeidshverdag. Gjennom kvalitative intervjuer har en undersøkt hvordan denne reformen har virket inn på de ansatte i ... -
Matretter tilpasset barn i barnehagealder
(Rapport (Høgskolen i Bergen), Report, 2011) -
Lærerens møte med elevene og selvregulert læring på ungdomstrinnet.
(Norsk pedagogisk tidsskrift, Journal article, 2011-01)Målet med undersøkelsen var å undersøke hvordan elevenes erfarte støtte fra lærere og medelever er relatert til eget initiativ for skolearbeid. Dataene var fra et nasjonalt representativt utvalg 13-årige elever (n = 1591) ... -
Omlegginga av leiarstrukturen i bergenskulane hausten 2010 : Når vi no skal leie
(Master thesis, 2012)Byrådssak 412/09 «Skoleledelse for fremtiden i Bergen» omtalar omlegginga av leiarstrukturen i grunnskulane i Bergen, og ny leiarstruktur vart vedteken i bystyre-sak 09/2010 25.1.2010., og innført hausten 2010. Formålet ... -
Læring på arbeidsplassen: En studie av helsepersonells læring i arbeidshverdagen
(Master thesis, 2012)Bakgrunn: Læring i arbeidshverdagen har fått økende oppmerksomhet de siste årene. Det er nødvendig med faglig utvikling for å møte det stadig økende behov for spesialisering i helsetjenesten. Det kan synes som fokuset ... -
Klær og moter i Sogn på 1970-tallet
(Bachelor thesis, 2012) -
Skoleutvikling med digitale medium : perspektiv på skoleutvikling og bruk av digitale medium i skolen
(Master thesis, 2012)Sammendrag – Skoleutvikling med digitale medier Hvordan ledes det i teknologirike omgivelser der elever, lærere og ledere har sin bærbare laptop med internett tilgjengelig, og kan når som helst kommunisere med omverden, ... -
Rett val av utdanning
(Master thesis, 2012) -
Pedagogisk dokumentasjon og Lærande organisasjon
(Master thesis, 2012) -
Interkommunale samarbeid – kven er drivkreftene?
(Master thesis, 2012) -
Kulturell kapital – en ressurs i Norge?
(Bachelor thesis, 2012) -
Ut av klassen for å lære? : ein studie av kva faktorar som påverkar skular i arbeidet med tilpassa opplæring samanlikna med skular med mange timar til spesialpedagogiske tiltak utanfor klassen
(Master thesis, 2013)Statlege styringssignal i læreplanar, Opplæringslov og forskrift gjev tydelege meldingar til grunnskulane om tilpassa opplæring, den inkluderande undervisninga og klasserommet som den gode opplæringsarena for elevane. Når ... -
Samhandling mellom lærarar
(Master thesis, 2013)Kunnskapsdepartementet forventar at skulane lokalt skal fungere som gode profesjonsfellesskap der lærarar skal samarbeide om planlegging, gjennomføring og vurdering av opplæringsarbeidet, for sjølv å lære. Skuleleiarar er ...