Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på tittel
Viser treff 133-152 av 684
-
Early childhood pre-service teachers’ preparation for using technology with children: a systematic literature review
(Peer reviewed; Journal article, 2024)This systematic literature review examined how teacher education prepared early childhood pre-service teachers to utilise digital technology with children. After searching in relevant databases the review analysed 21 ... -
ECEC Teachers’ Reported Practices and Attitudes Toward Read-Alouds in Nordic Multilingual Classrooms
(Peer reviewed; Journal article, 2023)This study investigated teachers’ self-reported read-aloud practices in multilingual early childhood education and care (ECEC) classrooms in Finland, Norway, and Sweden. A total of 170 ECEC teachers participated in a survey ... -
Ecocritical dialogues in teacher education.
(Peer reviewed; Journal article, 2023)This article argues that revisions of curricula in teacher education, undertaken in response to the UN’s Agenda 2030, goal 4.7, and the OECD’s The Future of Education and Skills, need to consider new ways of teaching topics ... -
Ecocritical engagement with picturebook through literature conversations about Beatrice Alemagne's On a Magical Do-Nothing Day
(Peer reviewed; Journal article, 2020)This article addresses the need for student teachers to experience how to engage ecocritically with children’s literature to be able to support and develop the sustainability competencies of their future students. In order ... -
Ecodialogues about picturebooks
(Chapter; Peer reviewed, 2023)How can reading and engaging in ecocritical literary dialogues about picturebooks in initial teacher education enhance student teachers’ environmental awareness? This chapter presents results from a case study in teacher ... -
Education embedded in sustainable development – English teachers’ experiences of pitfalls and opportunities
(Master thesis, 2022)Education is acknowledged as the most effective way to change social behaviour and reduce negative impacts on the planet. The Core curriculum in Norway states that pupils shall learn to think critically and act ethically ... -
Education for Development: The Tanzanian Experience
(Peer reviewed; Journal article, 2022)In recent times, few nation-building projects are perceived to be more successful than that of Nyerere’s Tanzania. Since independence, the nation has served as a beacon of peace and stability in the East African region. ... -
Education for Sustainability: Developing Ecocritical Literature Circles in the Student Teacher Classroom
(Journal article; Peer reviewed, 2019)How can student-teachers learn efficient ways to encourage sustainability thinking in their pupils and fulfil the competence aims on sustainability outlined in national subject curriculums as a response to UNESCO’s programme ... -
Educators of deaf and hearing interpreting students as agents of change: challenging the curriculum
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Educational systems change in top-down and bottom-up processes. One example is when authorities introduce a new curriculum, but it can also be changed by agents active in the system. In education, agents of change include ... -
Eg er bie: En litterær analyse av holdninger til forholdet mellom mennesker og det ikke-menneskelige i Marit Kaldhols Zweet (2015) og Maja Lundes Bienes historie (2015).
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker hvilke holdninger til forholdet mellom mennesker og det ikke-menneskelige som kommer til uttrykk gjennom karakterene i et utvalg ungdomslitteratur, og deres relasjoner til bier og andre ... -
«Eg kan ein lett metode» - Ein casestudie om bruk av problemløysingsstrategiar i Minecraft
(Master thesis, 2022)Denne casestudien har søkt innsikt i korleis bruk av Minecraft i undervising i barneskulen kan bidra til løysing av matematiske oppgåver, og då med fokus på kva problemløysingsoppgåver Minecraft kan leggje til rette for. ... -
’Ein farfar i livet’ En karakteranalyse av besteforeldrekarakteren i tre bøker for barn og unge
(Master thesis, 2017-05-15)Denne masteroppgaven undersøker hvilke kjennetegn og funksjoner litterære besteforeldrekarakterer blir gitt i et utvalg nyere norsk barne- og ungdomslitteratur. Besteforeldre og eldre mennesker er karakterer som ofte opptrer ... -
Ein innhaldsanalyse av aktivitetsbasen Faltastisk i matematikk
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien var å sjå på aktivitetar med fysisk aktiv læring til matematikkundervisning for elevar på mellomtrinnet. Senter for fysisk aktiv læring (SEFAL) ved Høgskulen på Vestlandet starta i august 2021 ... -
Ein kulturell plantestudie av to norske fantasyromanar for barn og ungdom.
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva undersøker kva verdi plantene vert gitt i eit utval nyare norske fantasybøker for barn og ungdom. Planter finn me i så og sei all litteratur, men med unntak av litteratur for små barn, er det sjeldan ... -
Ein kvalitativ studie om matematikksamtalar på 5.trinn ved bruk av fysisk aktivitet i undervisninga.
(Master thesis, 2023)I følgje Lerum et al. (2021) har bruk av fysisk aktivitet i undervisninga fått ein stadig større plass i norsk skule det siste tiåret. Innføringa av det nye tverrfaglege temaet folkehelse og livsmeistring i den nye læreplanen ... -
Ein mangel på kjærleik er som eit liv i fangenskap: ei komparativ analyse av fridomsframstillinga i to bøker
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøker korleis fridom vert framstilt i to bøker i norsk litteratur. Fridom er ein viktig del av det å vere eit individ, då meir spesifikt kva type menneske ein ynskjer å vere. Fordi fridom er ein ... -
Ein språkstudie blant studentar frå Sogn og Fjordane som bur i ein storby
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøke kva språkval studentar frå Sogn og Fjordane tar når dei bur i ein storby der bokmål er det dominerande språket. I tillegg ser oppgåva på kva grunnane for desse språkvala ... -
Ein statistikkdiskusjon med utgangspunkt i normavvik i studenttekstar.
(Chapter; Peer reviewed, 2017)Vi diskuterer nokre grunnleggande tilnærmingar til eit datasett om normavvik («rettskrivingsfeil») i studenttekstar. Vi innfører modellar for å analysere tekstane, og vi ser på kva for type spørsmål datasettet kan svare ... -
Eit kvalitativt studie av pedagogar sine erfaringar med psykologisk førstehjelp i barnehage
(Master thesis, 2019)Tittel : Eit kvalitativt studie av pedagogar sine erfaringar med psykologisk førstehjelp i barnehage Føremål og problemstilling: Føremålet med masteroppgåva er å undersøke kva erfaringar pedagogar har med Psykologisk ... -
Eit nynorsk tilskot til den moderne migrasjonslitteraturen – Erlend Skjetnes Eit anna blikk (2021) i ein skjønnlitterær kontekst
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Samandrag: I 2021 fekk Erlend Skjetne Brageprisen for årets beste barne- og ung domsbok for romanen Eit anna blikk (2021). Gjennom ei nærlesing freistar eg i denne artikkelen å vise at romanen knyter an til moderne ...