Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømmerbakke, Jonas N.
dc.contributor.authorØvstedal, Fredrik
dc.date.accessioned2017-11-02T09:59:21Z
dc.date.available2017-11-02T09:59:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463651
dc.descriptionGrunnskolelærerutdanning 5-10 PE379 Avdeling for lærerutdanning og idrett, institutt for grunnskolelærerutdanningnb_NO
dc.description.abstractFormålet med denne studien har vært å se nærmere på om elever på ungdomstrinnet vet hvilke rettigheter de har til vurdering i kroppsøvingsfaget og hvordan de selv skulle ønsket at vurderingen i faget skulle vært. Data om denne problemstillingen er blitt samlet inn ved hjelp av kvalitative intervjuer med fire elever på ungdomstrinnet. Denne dataen har deretter blitt analysert og resultatet er blitt nøye gjennomgått i drøftingsdelen av oppgaven. Til slutt har vi oppsummert og konkludert med hvordan vi kan bruke oppgaven i fremtidig arbeid som kroppsøvingslærere.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectKroppsøvingnb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagetnb_NO
dc.subjectvurderingnb_NO
dc.titleElevers kunnskaper om vurdering og rettigheternb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel