Elevers kunnskaper om vurdering og rettigheter
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2463651Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Formålet med denne studien har vært å se nærmere på om elever på ungdomstrinnet vet hvilke rettigheter de har til vurdering i kroppsøvingsfaget og hvordan de selv skulle ønsket at vurderingen i faget skulle vært. Data om denne problemstillingen er blitt samlet inn ved hjelp av kvalitative intervjuer med fire elever på ungdomstrinnet. Denne dataen har deretter blitt analysert og resultatet er blitt nøye gjennomgått i drøftingsdelen av oppgaven. Til slutt har vi oppsummert og konkludert med hvordan vi kan bruke oppgaven i fremtidig arbeid som kroppsøvingslærere.
Beskrivelse
Grunnskolelærerutdanning 5-10 PE379 Avdeling for lærerutdanning og idrett, institutt for grunnskolelærerutdanning