Show simple item record

dc.contributor.authorRemme, Hanne Irene Handeland
dc.date.accessioned2017-11-02T09:49:02Z
dc.date.available2017-11-02T09:49:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463648
dc.description.abstractDenne bacheloravhandlinga tek føre seg temaet formativ vurdering i språkfag – nærare avgrensa til engelskfaget. Problemstillinga lyder: «Kva erfaringar har eit utval grunnskulelærarar med formative vurderingsmetodar i engelskfaget?». Oppgåva diskuterer nyare teori på temaet og samanliknar dette med ei kvalitativ datainnsamling frå intervju med tre lærarar som har ein erfaringsbase på 17-30 år som engelsklærarar i grunnskulen. Gjennom samanlikning av teori- og erfaringsbasert kunnskap om formativ vurdering, ser oppgåva på kva formativ vurdering er, korleis det vert oppfatta av eit utval lærarar og korleis formative vurderingsmetodar kan fungere i praksis. Oppgåva konkluderer med at både erfaringsbaserte og teoretiske kunnskapar om formativ vurdering er optimale for ein god vurderingspraksis, og at desse kan bli brukt uavhengige av kvarandre.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectVurderingnb_NO
dc.subjectlæringnb_NO
dc.subjectpraksisnb_NO
dc.subjectengelskfagetnb_NO
dc.subjectspråkundervisningnb_NO
dc.titleFormativ vurdering i engelskfaget – teori versus praksisnb_NO
dc.title.alternativeFormative assessment in the English subject – theory versus practicenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record