dc.contributor.author | Remme, Hanne Irene Handeland | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T09:49:02Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T09:49:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463648 | |
dc.description.abstract | Denne bacheloravhandlinga tek føre seg temaet formativ vurdering i språkfag – nærare avgrensa til
engelskfaget. Problemstillinga lyder: «Kva erfaringar har eit utval grunnskulelærarar med formative
vurderingsmetodar i engelskfaget?».
Oppgåva diskuterer nyare teori på temaet og samanliknar dette med ei kvalitativ datainnsamling frå
intervju med tre lærarar som har ein erfaringsbase på 17-30 år som engelsklærarar i grunnskulen.
Gjennom samanlikning av teori- og erfaringsbasert kunnskap om formativ vurdering, ser oppgåva på
kva formativ vurdering er, korleis det vert oppfatta av eit utval lærarar og korleis formative
vurderingsmetodar kan fungere i praksis. Oppgåva konkluderer med at både erfaringsbaserte og
teoretiske kunnskapar om formativ vurdering er optimale for ein god vurderingspraksis, og at desse
kan bli brukt uavhengige av kvarandre. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Vurdering | nb_NO |
dc.subject | læring | nb_NO |
dc.subject | praksis | nb_NO |
dc.subject | engelskfaget | nb_NO |
dc.subject | språkundervisning | nb_NO |
dc.title | Formativ vurdering i engelskfaget – teori versus praksis | nb_NO |
dc.title.alternative | Formative assessment in the English subject – theory versus practice | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |