Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Simen Osland
dc.date.accessioned2017-11-02T09:43:40Z
dc.date.available2017-11-02T09:43:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463641
dc.descriptionGrunnskulelærar 5-10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanningnb_NO
dc.description.abstractDenne oppgåva er skriven med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking av tema montessoripedagogikk, og det arbeidande mennesket frå generell del av læreplanen. Oppgåva rettar fokus på det tilrettelagte miljøet i montessoripedagogikken, der nøkkelementa læringsmiljø, læringsmaterial og montessoripedagogen si rolle inngår. Eg har undersøkt korleis dei tre nøkkelelementa i montessoripedagogikken vert nytta for å nå det overordna læreplansmåla knytt til det arbeidandemennesket, slik dette er formulert i generell del av læreplanen. Resultata viser stor overføringsverdi mellom teori og praksis. Ut i frå resultata kan ein kanskje hevde at montessoripedagogikken legg betre til rette for å utvikle det arbeidande mennesket enn den offentlege grunnskulen.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectMontessoripedagogikknb_NO
dc.subjectDet arbeidende mennesketnb_NO
dc.subjectlæringsmiljønb_NO
dc.subjectlæringsmaterialnb_NO
dc.titleElevstyrt læring i Montessoriskulennb_NO
dc.title.alternativeStudent-centered learning in the Montessori Schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel