Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDalatun, Andrea Mo
dc.date.accessioned2017-11-02T09:02:36Z
dc.date.available2017-11-02T09:02:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463621
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5-10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanningnb_NO
dc.description.abstractTemaet i denne oppgåva er heim-skule samarbeid. I ynskje om å få ei breiare og djupare forståing av kva erfarne lærarar vektlegg i eit godt foreldresamarbeid, valte eg å nytte ein kvalitativ metode i form av å intervjue tre lærarar. Eg har sett på kva som kjenneteiknar eit godt foreldresamarbeid, formålet med samarbeidet, ulike samarbeidsformer og potensielle utfordringar. Lovverk og tidlegare forsking utgjer teorigrunnlaget i oppgåva. Forskinga visar at informantane vektlegg å få til ein god relasjon der samarbeidet kjenneteiknas av ein gjensidig og positiv kontakt. Undersøkinga mi viser også kor verdifull rolle alle partane i samarbeidet har. På trass av dette kunne det sjå ut som at mangel på tid kan utfordra samarbeidsforholdet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectSamarbeidnb_NO
dc.subjecthjem-skolenb_NO
dc.subjectforeldresamarbeidnb_NO
dc.titleSamarbeid skriv vi med to bokstavar: VI : ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar vektlegg i eit godt heim-skule samarbeid?nb_NO
dc.title.alternativeCooperation is spelled with two letters: WEnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber25nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel