Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakketun, Espen
dc.contributor.authorJordal, Johannes
dc.contributor.authorJøtun, Åsmund
dc.date.accessioned2017-11-02T08:36:28Z
dc.date.available2017-11-02T08:36:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463604
dc.description.abstractElevane si munnleg aktivitet er avgjerande for læraren sitt arbeid i skulen. Det er gjennom munnleg aktivitet læraren kan tileigna seg kunnskap om korleis elevane opplever skulekvardagen, kva elevane lærer, korleis dei kan hjelpast vidare og ikkje minst i tilrettelegging for samarbeid, slik at elevane kan hjelpa kvarandre i læringsarbeidet. Dette var utgangspunkt for vår interesse for å undersøkja korleis eit utval lærarar arbeider med å skape gode forhold, slik at alle elevane kan syne sin munnlege aktivitet gjennom klasseleiing. Vi var også interessert i kunnskap om korleis dei arbeider med dei elevane som ikkje er så munnleg aktive. Dette vart utgangspunkt for problemstillinga: Korleis arbeider lærarane med å skape gode føresetnader for munnleg aktivitet gjennom klasseleiing? For å få svar på problemstillinga gjennomførte vi intervju med fire lærarar som har erfaring nok til å gje oss eit innblikk i korleis lærarane arbeider med elevane si munnleg aktivitet i klasserommet. Analysen av intervjua synleggjorde tre kategoriar som synar korleis lærarane arbeider. Desse er: a) skape eit godt klassemiljø, b) utvikling av gode relasjonar og c) arbeid med struktur og orden i klasserommet. Dette er faktorar vi kjente igjen frå litteraturen om klasseleiing. Dette støtter vår avsluttande refleksjon som synar at arbeid med god klasseleiing er viktig for å skape munnleg aktivitet i klasserommet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectMuntlig aktivitetnb_NO
dc.subjectmunnleg aktivitetnb_NO
dc.subjectklasseledelsenb_NO
dc.titleLærarens arbeid med munnleg aktivitetnb_NO
dc.title.alternativeThe teacher’s work with oral activitynb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber36nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel