dc.contributor.author | Holme, Caroline | |
dc.contributor.author | Loven, Gry | |
dc.contributor.editor | Loven, Gry | |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T09:27:59Z | |
dc.date.available | 2017-06-19T09:27:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2446343 | |
dc.description | Grunnskulelærar 1-7 PE 369 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanning | nb_NO |
dc.description.abstract | Dei fleste barn kjem til skulen med ei forventning og eit ønskje om å lære seg å lese og skrive. Lærarar har metodefridom i KL06. Denne undersøkinga fokuserer på korleis ulike arbeidsmåtar fungerer i begynnaropplæringa: Kva styrker og utfordringar finn lærarar som har nytta både ordinær lese-‐ og skriveopplæring og verktøyet STL+ i begynnaropplæringa i lesing og skriving. Under eit skulebesøk vart vi introdusert for verktøyet STL+: «Skrive seg til lesing med talande tastatur». Vi har nytta ei kvalitativ undersøking, med intervju som metode, for å belyse problemstillinga vår. Vi intervjua tre lærarar frå tre ulike skular på Vestlandet. Undersøkinga viser mellom anna at dei fleste elevane som nyttar STL+, knekk lesekoden før jul i 1. klasse. Verktøyet gjer det enklare for lærarar å tilpasse opplæringa til kvar enkelt elev, og elevane får jobbe ut frå sine føresetnader. Ulike arbeidsmåtar i begynnaropplæringa har same føremål: å lære elevane å lese og skrive. Funna viser at det som vert nemnt som utfordringar ved den eine arbeidsmåten kan vere ei styrke ved den andre. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | lese- og skriveopplæring | nb_NO |
dc.subject | STL+ | nb_NO |
dc.subject | begynneropplæring | nb_NO |
dc.title | Den første lese- og skriveopplæringa med og utan verktøyet STL+ | nb_NO |
dc.title.alternative | Early Reading and Writing Instruction with and without using STL+ | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 33 | nb_NO |