Show simple item record

dc.contributor.authorFossheim, Karianne
dc.date.accessioned2017-02-21T09:16:17Z
dc.date.available2017-02-21T09:16:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2431554
dc.descriptionBarnehagelærarutdanning BLU3-1006 Januar, 2017nb_NO
dc.description.abstractKorleis kan pedagogisk leiar i barnehagen skape gode rammer for barn si psykiske helse? Øyvind Kvello (2015) har ein definisjon på psykisk helse i boka Barn i risiko; «Til god psykisk helse regnes dimensjoner slik som positive emosjoner og positiv tenkning, tilfredshet, sosial tilhørighet, kompetanse og autonomi (sjølvstendighet)» (Kvello, 2015, s. 160). Oppgåva mi avgrensa til å omhandle dei minste borna då fokuset er føresetnadar for å sikre barn sin psykiske helse – og den er avhengig av ein god tilknytingsprosess – spesielt i åra 0-3 år. Barna er i denne fasen særs sårbare med tanke på fare for skeivutvikling. Omgrepet «små barn» brukast i oppgåva om barn som er rundt 1-3 år. Med dette som utgangspunkt vil eg i teoridelen sei noko om tilknytingsåtferd og tilknytingsteoriar, tryggleik, omsorg og omsorgskvalitet, omsorgssvikt og psykisk helse.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectTilknytningnb_NO
dc.subjecttilknytingsprosessernb_NO
dc.subjectomsorgskvalitetnb_NO
dc.subjectpsykisk helsenb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectpedagogisk ledernb_NO
dc.titleOmsorgskvalitet, ein føresetnad for god tilknytingsprosess og utvikling av god psykisk helse hjå barnehagebarnnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record