dc.description.abstract | Korleis kan pedagogisk leiar i barnehagen skape gode rammer for barn si psykiske helse? Øyvind Kvello (2015) har ein definisjon på psykisk helse i boka Barn i risiko; «Til god psykisk helse regnes dimensjoner slik som positive emosjoner og positiv tenkning, tilfredshet, sosial tilhørighet, kompetanse og autonomi (sjølvstendighet)» (Kvello, 2015, s. 160). Oppgåva mi avgrensa til å omhandle dei minste borna då fokuset er føresetnadar for å sikre barn sin psykiske helse – og den er avhengig av ein god tilknytingsprosess – spesielt i åra 0-3 år. Barna er i denne fasen særs sårbare med tanke på fare for skeivutvikling. Omgrepet «små barn» brukast i oppgåva om barn som er rundt 1-3 år. Med dette som utgangspunkt vil eg i teoridelen sei noko om tilknytingsåtferd og tilknytingsteoriar, tryggleik, omsorg og omsorgskvalitet, omsorgssvikt og psykisk helse. | nb_NO |