Psykisk utviklingshemming og inkludering i læringsmiljøet: Korleis kan ein som lærar inkludera barn med psykisk utviklingshemming i læringsmiljøet på barneskulen?
dc.contributor.author | Santiago, Maria | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T12:22:38Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T12:22:38Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2417796 | |
dc.description | Grunnskulelærar 1.-7. PE369 Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Psykisk utviklingshemming og inkludering i læringsmiljøet: Korleis kan ein som lærar inkludera barn med psykisk utviklingshemming i læringsmiljøet på barneskulen? | nb_NO |
dc.title.alternative | How can a teacher include children with mental disabilities in the learning environment in primary school? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 | nb_NO |