Ei kvantitativ undersøking om korleis innsats som vurderingsgrunnlag pregar elevar sin motivasjon i kroppsøvingsfaget
dc.contributor.author | Saue, Eirik Skaar | |
dc.contributor.author | Geitle, Geir Edvard | |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T09:30:07Z | |
dc.date.available | 2016-10-19T09:30:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2416320 | |
dc.description | Grunnskulelærar, 5-10 H13 PE379 Mai, 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Ei kvantitativ undersøking om korleis innsats som vurderingsgrunnlag pregar elevar sin motivasjon i kroppsøvingsfaget | nb_NO |
dc.title.alternative | A quantitative study on how efforts as assessment affect students’ motivation in Physical Education | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 40 | nb_NO |