Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEriksen, Nina Fossåskaret
dc.date.accessioned2016-10-19T09:17:43Z
dc.date.available2016-10-19T09:17:43Z
dc.date.issued2016-10-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2416304
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5.-10. PE379 Mai 2016nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.titleUng, trist og motlaus – sjå meg lærar: Ei kvalitativ studie av korleis ein som lærar kan fange opp og støtte elevar med depresjon på ungdomsskuletrinnet, sett i frå skulehelsetenesta sitt perspektivnb_NO
dc.title.alternativeA qualitative study on how teachers kan identify and support pupils that suffer from depression in secondary schools, seen from a school nurse`s perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber25nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel