dc.contributor.author | Eriksen, Nina Fossåskaret | |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T09:17:43Z | |
dc.date.available | 2016-10-19T09:17:43Z | |
dc.date.issued | 2016-10-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2416304 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 5.-10.
PE379
Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Ung, trist og motlaus – sjå meg lærar: Ei kvalitativ studie av korleis ein som lærar kan fange opp og støtte elevar med depresjon på ungdomsskuletrinnet, sett i frå skulehelsetenesta sitt perspektiv | nb_NO |
dc.title.alternative | A qualitative study on how teachers kan identify and support pupils that suffer from depression in secondary schools, seen from a school nurse`s perspective | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 25 | nb_NO |