Relasjonar si betydning for elevar med høyrslehemming: Korleis arbeider lærarar med relasjonar for å skape eit godt læringsmiljø for elevar med høyrslehemming på ungdomssteget?
dc.contributor.author | Sande, Runa Aaberge | |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T12:43:24Z | |
dc.date.available | 2016-10-05T12:43:24Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2413078 | |
dc.description | Grunnskulelærar 5.-10. PE379 Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Relasjonar si betydning for elevar med høyrslehemming: Korleis arbeider lærarar med relasjonar for å skape eit godt læringsmiljø for elevar med høyrslehemming på ungdomssteget? | nb_NO |
dc.title.alternative | Relations importance for students with hearing impairment: How do teachers work with relations to create a good learning environment for students with hearing impairment in secondary school? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |