Show simple item record

dc.contributor.authorRygg, Trine Ludvigsen
dc.date.accessioned2016-09-14T06:36:10Z
dc.date.available2016-09-14T06:36:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2407027
dc.descriptionMAS3-307, Masteroppgåve i læring og udervisning, Mai 2016nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectMatematikkundervisningnb_NO
dc.subjectStandardalgoritmennb_NO
dc.subjectDivisjonnb_NO
dc.subjectLøsningsstrateginb_NO
dc.titleVegar til løysing i emnet divisjon: I kva grad har undervisninga i divisjon innverknad på 7. trinnelevar sine val av løysingsstrategiar på divisjonsoppgåver?nb_NO
dc.title.alternativeDifferent paths to solve division: To what extent does teaching affect pupils in 7th grade in choosing solution strategy?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber69nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record