Vegar til løysing i emnet divisjon: I kva grad har undervisninga i divisjon innverknad på 7. trinnelevar sine val av løysingsstrategiar på divisjonsoppgåver?
dc.contributor.author | Rygg, Trine Ludvigsen | |
dc.date.accessioned | 2016-09-14T06:36:10Z | |
dc.date.available | 2016-09-14T06:36:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2407027 | |
dc.description | MAS3-307, Masteroppgåve i læring og udervisning, Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Matematikkundervisning | nb_NO |
dc.subject | Standardalgoritmen | nb_NO |
dc.subject | Divisjon | nb_NO |
dc.subject | Løsningsstrategi | nb_NO |
dc.title | Vegar til løysing i emnet divisjon: I kva grad har undervisninga i divisjon innverknad på 7. trinnelevar sine val av løysingsstrategiar på divisjonsoppgåver? | nb_NO |
dc.title.alternative | Different paths to solve division: To what extent does teaching affect pupils in 7th grade in choosing solution strategy? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 69 | nb_NO |