Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorBorlaug, Marita
dc.date.accessioned2016-01-04T07:52:09Z
dc.date.available2016-01-04T07:52:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2372378
dc.descriptionMAS3-307 Masteroppgåve I læring og undervisningnb_NO
dc.description.abstractDenne masteroppgåva har det overordna temaet lese- og skrivemengde hos ungdom mellom 13-16 år. Resultata er kome fram med grunnlag i fleire undersøkingar utført i eit utval av 152 norske elevar mellom 13 og 16 år. Undersøkingane som dannar grunnlaget for resultatet er i hovudsak kvantitative. Dei metodiske instrumenta som har vorte brukt er spørjeskjemaundersøking, eigenkartlegging og korte, uformelle intervju. Spørjeskjemaundersøkinga vart gjennomført i skuletida for 152 elevar. I tillegg utførte elevane ei eigenkartlegging sjølv av lese- og skrivemengda si i sju døgn. Det vart dessutan gjennomført intervjuliknande samtalar med seks elevar. Desse samtalane vart brukt for å utdjupe og underbyggje funn frå dei andre to metodane. Det kom fram av undersøkingane at formeiningane elevane har om si eiga lese- og skrivemengde er avhengig av kjønn. Jenter les meir enn gutar. Dei mest lesne og skrivne sjangrane, og dei sjangrane ungdommane brukar mest tid på, er analog skule, digital kommunikasjon og digital fiksjon. Jentene trur dei les og skriv meir enn dei eigentleg gjer, medan gutane har ei realistisk formeining om si eiga lese- og skrivemengde. Jenter likar betre både å lese og skrive enn gutar. Elevar, og særleg gutar, som ikkje likar å lese og skrive, unngår lese- og skriveaktivitet. Lese- og skrivemengda til både gutar og jenter aukar i takt med elevane deira haldningar til lesing og skrivingnb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectlesemengde
dc.subjectskrivemengde
dc.subjectsjanger
dc.subjectungdom 13-16
dc.titleEg chattar mykje, men eg les og skriv aldri…: Lese- og skrivemengde hos ungdomnb_NO
dc.title.alternativeI text a lot online but I never read and write… :The amount of reading and writing in today's youthnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber72nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel